Dołącz do naszej Akademii HR Business Partnera już teraz i zyskaj dostęp do badania Gallupa TOP5, zdobądź prestiżową certyfikację Agile Coach oraz weź udział w nowy module " AI w HR" w promocyjnej cenie 3300 zł + VAT. *
Problemy techniczne pojawiają się rzadko, ale wierzymy, że te spodziewane irytują mniej 🙂
Polecamy przed warsztatem sprawdzić działanie mikrofonu, słuchawek oraz połączenia internetowego. To podstawy, które najtrudniej jest naprawić już podczas trwania warsztatu. Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wskazówkami, które powinny pomóc ewentualne problemy rozwiązać.
Ustawienia przeglądarki Google Chrome (zalecamy korzystanie z niej, ponieważ jest najbardziej kompatybilna z narzędziami, których będziemy używać):
Sprawdź czy nie jesteś wyciszony (opcja “mute” w Google Meet)
Jeżeli korzystasz ze słuchawek polecamy je odpiąć (być może są zepsute)
Jeżeli korzystasz z mikrofonu wbudowanego w komputer, to polecamy podpięcie słuchawek.
Jeżeli nic z powyższych nie działa, upewnij się, że nadałeś przeglądarce dostęp do korzystania z mikrofonu.
Moja kamerka nie działa
sprawdź ustawienia kamery (dokładny poradnik znajduje się powyżej)
jeżeli korzystasz z zewnętrznej kamerki bardzo możliwe, że jest zepsuta. Spróbuj ją odłączyć i dołączyć ponownie. W ostateczności możesz brać udział w warsztacie bez włączonej kamerki.
Nie słyszę prowadzących
Najpewniej to kwestia słuchawek bądź głośników. Spróbuj wykorzystać analogiczny sposób, jak w przypadku punktu pierwszego. W zależności od tego czy korzystasz ze słuchawek, odpiąć je lub podłączyć.
Nie widzę prezentacji
Jeśli trener wyświetla prezentację z innego konta niż prowadzi warsztat, prezentacja nie będzie się wyświetlała automatycznie - musisz wtedy na liście uczestników odnaleźć konto prowadzącego przy którym będzie opis (prezentacja) i przypiąć to konto pinezką do widoku głównego. Jeśli chcesz zrezygnować z przypiętego widoku, kliknij ponownie pinezkę.
Zacina mi się rozmowa
To niestety najprawdopodobniej kwestia łącza internetowego. Spróbuj rozłączyć się i ponownie dołączyć do rozmowy. Jeżeli to nie pomoże polecamy zrestartować router, modem (źródło internetu) bądź skorzystać z Hotspota.
Nie mogę dołączyć do rozmowy grupowej
W tym przypadku prosimy o powrót na rozmowę główną. Najczęściej to błąd po stronie Hangouta. Mamy awaryjne linki, na które przekierowujemy od razu całą grupę.
jeśli wdzwaniasz się z innego urządzenia niż komputer/laptop musisz zainstalować aplikacje Hangout (nie rekomendujemy pracy z telefonu bądź tableta)
W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem kariera@talentsfera.com.pl
This is off canvas menu widget area. To enable it add some widgets into Appearance – Widgets – Menu Section, and go to Customizer – Main menu to set the icon position.