Procedura reklamacji usługi szkoleniowej
- Klient ma prawo oczekiwać, że:
- zostaną spełnione założone cele szkolenia,
- zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadała firma szkoleniowa),
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
- prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
- w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
- Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:
- uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
- uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach,
- uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy,
- w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych w ramach EFS uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.
- Uczestnik szkolenia (w przypadku szkoleń otwartych) lub zlecający (w przypadku szkoleń zamkniętych) może złożyć skargę lub reklamację, jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych
w pkt. 1 niniejszej procedury. - Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej procedury za pośrednictwem poczty, faksu, poczty elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy.
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
- Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
- Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
- Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację
w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie. - Możliwe formy rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie,
- zniżka 10% na kolejne szkolenie
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
- Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.